Das Sacher - Kitap Tavsiyesi




Hotel Sacher-Sacher Torte
Herkese selamlar !!! Bu kitabi tanıtmadan önce, Avusturya tarihinde özel bir yeri olan Sacher Otel' in hikayesinden bahsetmek istiyorum. Leading Hotels of the World (Dünyanın önde gelen otelleri) Üyesi olan otel, 1876 yilinda acildi. Aslinda ilk adi Hotel de l opera idi. Çok iyi bir gastronom olan kurucusu Eduar Sacher, ayni zamanda dünyaca ünlü Sacher Torte- Sacher pastasının yaratıcısıdır. Türkiyede de satıldığını duydum, ancak Avusturya' da orjinalini tatmış olanlar pek tadının benzemedigini söylüyorlar. Ülkenin hikayesine yakından tanıklık eden bu otel, Eduard Sacher' in oğlunun ölümü sonrası, gelini Anne Sacher' in devralması ile en renkli dönemlerini yaşayacaktır.
İşte bu kitap renkli bir kişilik ve güçlü bir kadın olan Anna Sacher ve otel ile ilgili. Erkek egemen bir toplumda güçlü olmaya ve ayakta kalmaya çalışan bir kadının hikayesi...
Hotel Sacher
Anna Sacher


Hotel Sacher
Anna Sacher ve çok sevdiği köpekleri
Sacher Otelleri benim de Avusturya' da çok sevdiğim ve oralara gittikçe bir dilim ünlü pastası ve kahvesini tatmaktan kendimi alıkoyamadığım yerlerden. Sizlerle de birkaç resmimi paylaşmak istedim.
Viyana Sacher Hotel salonlarından biri. 2015 yazında çekildi.



Bu yılki Salzburg ziyaretimizden. Sacher Hotel' in pastanesi. Kızım Karya ile




Salzburg Hotel Sacher. Eşim ve oğlum Ada.


9 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. ilk fırsatta bende gideceğim bu otele :)

    YanıtlaSil
  2. Kitaba bir göz atayım. Belki yolumuz düşerse otele de uğramak isterim. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir kitapmış. Türkçe çevirisi var mı bakayım ben

    YanıtlaSil
  4. İnsanın bildiği yerlerin hikâyesini okuması da başka güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Ada'da babasına benziyor,kızın da sana :)

    YanıtlaSil
  6. Değişik bir kitapmış.Otelin adını not aldım :)
    Sevgiler canım, bol keyifler 😘😘

    YanıtlaSil
  7. Avusturya diyince aklima zaten hep o meshur pastalari geliyor. Kitabin tadina doyum olmuyordur 😍 basarili insanlarin biyografi romanlarinicok seviyorum. Burda varmidir ki bu kitap acep deryoş😘

    YanıtlaSil
  8. Yolum düşerse mutlaka uğrak uğrayıp pastanın tadına bakacağım. Canım çekti okuyunca :))

    YanıtlaSil
  9. Oralara gelirsem mutlaka uğramak istedim :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski