Tatlı Blog Konuğum

Konuk bloglar


Huzur veren insanları seviyorum.
Deniz gibi berrak, coşkulu,
Alabildiğine mavi,
Umut dolu...
(Can Yücel)

Yukarıdaki şiire çok uygun biri var bugün burada...Bloğuma arkadaşlarımı konuk ederken, zorlanacağımı düşünmüştüm. Biliyorsunuz bu bölüm benim için çok özel. Evime kahveye misafir ağırlar gibi hissediyorum her defasında. Ancak demek ki sevdiğim arkadaşlar ne çokmuş ki hiç zorlanmadım. Hatta sırada daha pek çok konuk edeceğim blogger arkadaşım var. Umarım habersizce yaptığım davetler onları sıkmıyordur.
Bugün de tatlı mı tatlı bir arkadaşımı habersiz kahveye çağırdım. Herhalde sevmeyen yoktur  Oytunla Hayat bloğunun sahibesi sevgili Şebnem' i...


Gezileri, okudukları, izledikleri ve biricik Oytun' u ile ilgili yazıları ile dolu dolu bloguna uğramayan kaldı mı acaba? Gezi yazılarına özellikle bayılıyorum. Okurken kah gülüyor, kah meraklanıyorum. Her yazısında samimiyetini hissettiren Şebnem en sevdiğim blog yazarlarından biri. Oğlu ile ilgili yazacakken, kişisel bloga dönmüş, iyi ki de öyle olmuş :) Ben düzeni arada bozup uğrayamasam da o bana hep gelir hiç ihmal etmez. Henüz tanımayan, okumayan varsa mutlaka uğrasın. Bakıyorum da, ne güzel insanlar da var bu camiada. Zaman zaman uyuşmadıklarımız da olacaktır mutlaka, ama ben sevdiğim dostları tanıdığım için çok mutluyum.
E hoşgeldin Şebnemcim. Kahveni nasıl alırsın?



35 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Eğlendirici ve bilgilendirici bir blogmuş gerçekten. Teşekkürler bu güzel tavsiye için Derya'cığım :))

    YanıtlaSil
  2. Şebo çok tatlıdır :)

    YanıtlaSil
  3. Hemen ziyarete gideyim o zaman :) Merak ettim :))

    YanıtlaSil
  4. Daha sık yazmasını istediğim hanımlardan.

    YanıtlaSil
  5. Takipteydim zaten. Teşekkürler yeniden :)

    YanıtlaSil
  6. Benim de severek takipte olduğum bir blogcu sevgili Şebo, onun Oytun'la maceralarını takipteyim:)ne iyi etmişsin konuk etmekle, hadi ikinize de afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  7. Blogumdaki renklere ekleyeyim, hoş bir blogmuş :)

    YanıtlaSil
  8. hiiiiiiiiiii ♥ ♥ ♥

    Çok duygulandım Deryacım. İnan ne desem az gelir. Çok tatlı, çok güzel şeyler yazmışsın. Çok çok teşekkür ederim canımcım ♥

    Duygularımız karşılıklı inan, ne demiş eskiler bilmukabele :)

    Kocaman öpüyor ve sarılıyorum sana. Kahvem en sevdiğimden bol köpüklü olmuş, hem de sevgi dolu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim hos geldin . Ne kötü ev sahibiyim anca yanit veriyorum 😊

      Sil
  9. canım blogun çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Dilekcim sadece logoyu dehistirdim 😊

      Sil
  10. Merak ettim hemen gidiyorum ziyaretine 💃 teşekkürler vesile olduğunuz için 😍

    YanıtlaSil
  11. Blogunun yeni hali çok güzel olmuş canım. Sayende yeni blogları tanıyorum. Seviyorum bu yazılarını :))))

    YanıtlaSil
  12. İşte böyle güzel yazılar çıkıyor bu güzel tanışmışlıklardan :)

    YanıtlaSil
  13. Aman da aman kimler konuk olmuş.Ben de pek severim Şeboyu :)

    YanıtlaSil
  14. Oytunla Hayat blogu dolu dolu bir blog gerçekten :)

    YanıtlaSil
  15. I also like to write about different things and I like your blogs for the same reasons, here I can read about so many interesting things.
    Wish you a fantastic evening!
    Regards,
    Flo

    YanıtlaSil
  16. Yaşamın içinde kalmak için güzel bir blog. Takipteyim artık, teşekkürler..

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski